کابینه دولت باید بدون گرایش‌های غرب‌گرایانه معرفی شوند

امام جمعه موقت خواف گفت: از دولت انتظار می‌رود که کابینه‌ای مطیع رهبر معظم انقلاب و بدون گرایش‌های غرب‌گرایانه معرفی کند.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۶۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه از دولت انتظار می‌رود که کابینه‌ای مطیع رهبر معظم انقلاب و بدون گرایش‌های غرب‌گرایانه معرفی کند، اظهار کرد: دولت چهاردهم باید از دولت شهید رئیسی الگو پذیری کند.

وی افزود: دولت‌ها باید به برنامه‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و با اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی معظم له ظرفیت پیشرفت و آبادانی را فراهم آورند.

امام جمعه موقت خواف با اشاره به اینکه هم اکنون دولت در حال انتخاب کابینه است، خاطرنشان کرد: ضمن احترام به رئیس جمهور منتخب و تشکر بابت حضور در هیات های عزاداری اما لازم است بیشتر وقت خود را به چینش کابینه اختصاص داده و این امر را به افراد دیگر واگذار نکند و کابینه را بر اساس عدالت انتخاب نماید. موفقیت دولت در گرو انتخاب یک کابینه قوی است چراکه این وزرا هستند که تأثیر فراوانی در پیشبرد اهداف دولت دارند.

وی افزود: در ماه محرم ابی عبدالله که ماه مظلومیت و تقابل جبهه حق علیه باطل هست در دنیای امروز شاهد ظلم و جنایت یزیدیان اسرائیلی هستیم که مانند قاتلان واقعه عاشورا به کودک کشی و ظلم و جنایت می‌پردازند و باید دنیا بداند که ظلم پایدار نیست و آه و خون مردم غزه روزی نابودی اسرائیل جنایتکار را به ارمغان خواهد آورد.

امام جمعه موقت خواف ادامه داد : محرم امسال با تلاش هیئات مذهبی و استقبال مردم با شکوه تر از گذشته بود و شاهد برپایی جلسات و دسته جات عزاداری خوب و با شکوهی در شهرستان بودیم.

 عبداللهی تصریح کرد: حضور بچه‌های خردسال و نوجوان در برنامه محرم امسال و حتی تلاش برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی کار بزرگی بود که بیانگر عشق و ارادت به امام حسین (ع) است و روز به روز این ارادت بیشتر خواهد شد.

خبرنگار/ ابراهیم بای

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار