مثبت سوژه/ وقتی خدمت به مردم خستگی نمی‌شناسد

رستمی بانوی بسیجی موفق در زمینه کار‌های جهادی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم آرامش روحی، سربلندی وعزت را در محضر خدا به دنبال دارد، گفت: در راه خدمت و گره گشای از کار مردم خسته نمی‌شوم.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

راضیه رستمی بانوی بسیجی موفق در زمینه کار‌های جهادی که برای نیازمند و محرومین در سطح شهر و روستا‌های اطراف با کمک خیرین و گروه‌های ارائه خدمت می‌کند. 

وی در گفتگو با خبرگزاری بسیج کرمان، گفت: من فردی فعال در کار‌های جهادی هستم وبه این کار علاقه دارم کار‌های که در این زمینه انجام دادم از جمله احداث یک مدرسه دوکلاسه در روستای گودر شهر راین، اعزام پنج دستگاه اتوبوس زائران اولی‌ها و دانش آموزان به مشهد مقدس، برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی برای نوجوانان و جوانان با استفاده از مربیان با تجربه، تهیه کمک هزینه برای بیماران در استان کرمان و سیستان و بلوچستان، توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند شهر و روستا با کمک خیرین و گروه جهادی وبا کمک گروه جهادی توانستیم باپخت غذا به مناسبت‌های سال بین نیازمند و محرومین توزیع کنیم.

وی افزود: واقعا کار گروه جهادی را با کمک همسرم و خانواده ام شروع کردم و تا الآن هم راضی هستم.

این بانوی بسیجی موفق تصریح کرد: در برنامه‌های فرهنگی از جمله یادواره شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان و زدن موکب دختران حاج قاسم در سطح شهر بمناسبت سالگرد سردار دل‌ها فعالیت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم آرامش روحی، سربلندی وعزت را در محضر خدا به دنبال دارد، گفت: در راه خدمت و گره گشای از کار مردم خسته نمی‌شوم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار