مثبت سوژه

مسجد امام رضا (ع) پاتوقی برای کودکان و نوجوانان سراب حمام پلدختر

مسجد امام رضا (ع) پاتوقی برای کودکان و نوجوانان سراب حمام پلدختر
بانوی پلدختری مسجد امام رضا (ع) سراب حمام را پاتوقی برای جوانان و نوجوانان قرارداده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۴۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، مسجدی بنام امام رضا (ع)  در سراب حمام پلدختر است سری به این مسجد زدیم و با سارا باقری فرمانده پایگاه مقاومت حضرت مریم (س) به گفتگو پرداختیم که در این گفتگو سارا باقری به ما گفت: با شروع تعطیلات برای اوقات فراغت بسیجیان این پایگاه اقدام به برگزاری کلاسهای حفظ قرآن کریم، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و برگزاری حلقات صالحین و برنامه های فرهنگی و مناسبتی اقدام کردیم.

وی پیش‌بینی کرد: تا پایان تعطیلات همه بسیجیان این پایگاه آموزش رو خوانی روان خوانی و.. قرآن کریم را یاد خواهند گرفت.

فرمانده پایگاه تعداد اعضای که داخل حلقات پایگاه فعالیت دارند 20 نفر خواند و گفت: برنامه ها و حلقات صالحین باعث جذب کودکان و نوجوانان به مسجد شده  است.

باقری محیط مسجد را محیطی آرام برای بچه ها دانست و افزود: محیط مسجد برای کودکان و نوجوانان محیطی سالم است و آنها در این محیط سالم با دوستان  جدید آشنا می شوند و چیزهای جدیدی هم یاد می گیرند .

وی تصریح کرد : برای جذب نیروی بیشتر به پایگاه ازخانواده ها دعوت می شود که به همراه کودکان و نوجوانان خود به مسجد بیایند وازنزدیک با کلاس های تربیتی و آموزشی همراه با سرگرمی آشنا باشند تا ببیند که فرزندانشان در محیطی سالم مشغول گذراندن این کلاس ها و سرگرمی ها هستند.

باقری ادامه داد و اظهارداشت: خانواده ها را از برنامه ها و اهداف جذب بسیج آگاه می کنیم و آنها را در زمینه برگزاری کلاس ها توجیه میکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار