با هدف تشکیل گروه جهادی شهید محبی؛

آموزش و یاری محرومان و مستضعفان

آموزش و یاری محرومان و مستضعفان
مسئول گروه جهادی شهید محبی روستای جوانمردی: هدف از تشکیل گروه جهادی شهید محبی،را آموزش مردم و یاری محرومان و مستضعفان به منظور پرورش استعداد های آنها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۴۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول گروه جهادی شهید محبی روستای جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خانمیرزا گفت: هدف از تشکیل گروه شهید محبی،آموزش مردم و یاری محرومان و مستضعفان برای پرورش استعداد های آنها است.

بسیجی جهادی و مسئول گروه جهادی شهید محبی، از دهه۹۰ در این عرصه فعال و مشغول خدمت می‌باشد و تا به الان در بیش از۲۰ اردوی جهادی استانی و خارج استانی شرکت کرده است.

وی، عرصه های فعالیت گروه جهادی را زمینه های مختلف اعم از عمرانی،بهداشتی،کشاورزی،تحصیلی،تسهیل ازدواج و اشتغال عنوان کرد.

مسئول گروه جهادی شهید محبی، ادامه داد: افراد مختلف به ویژه خیرین محترم می‌توانند برای همکاری می توانند با حضور در دفتر گروه جهادی و یا تماس با مسئول روابط عمومی، ارتباط بر قرار کنند،در ضمن اخبار فعالیت های این گروه جهادی در بستر ایتا انجام می شود.

وی، به توصیف علت نامگذاری گروه جهادی به نام شهید محبی پرداخت و گفت: نامگذاری این گروه جهادی به گروه جهادی شهید محبی، برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان از جمله برادر شهیدم،شهید محبی بوده است تا با الگو قراردادن راه و مرام شهیدان، در راه اعتلای و آبادانی منطقه و همچنین آموزش مردم تاثیرگذار باشیم.

وی ادامه داد: بنده از تمام عزیزانی که توان و مهارتی دارند تقاضامندم با سازماندهی افراد مومن در قالب گروه های جهادی، قدمی در راه پیشرفت ایران اسلامی بردارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار