در وردنجان انجام شد؛

دیدار و تجلیل از خانواده جوان فداکار مرحوم سید صادق حسینی وردنجانی

دیدار و تجلیل از خانواده  جوان فداکار مرحوم سید صادق حسینی وردنجانی
در دهه دوم محرم جمعی از تیم هماهنگ کننده پیونداعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و خادمین امامزادگان شهرکرد باحضور در منزل پدر این جوان فداکار، از ایشان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۶۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرحوم سیدصادق حسینی وردنجانی، جوان فداکار ۳۵ ساله که یکی از جوشکاران خط پدافندی انتقال آب به شهرکرد بود ،31مردادماه 1401پس از چهار شبانه روز کار مستمر و بی‌خوابی در راه بازگشت از محل کار خود، براثر بی‌خوابی و از فرط خستگی در یک سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد و با رضایت والدین گرامیش، اعضای این جوان فداکار برای نجات جان بیماران اهدا شد.

پس از تصادف و انتقال این جوان فداکار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد، تلاش های بی وقفه کادر درمان در خصوص بهبود حال وی بی نتیجه ماند، در اثر شدت جراحات مغزی، بیمار دچار مرگ مغزی و پس از اعلام و تایید مرگ مغزی از سوی تیم پزشکی، اعضای این پدر مهربان جدا سازی و به بیماران نیازمند پیوند عضو، اهدا شد.

مسئول تیم هماهنگ کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بار دیگر حماسه ای بی نظیر و اقدامی ستودنی از سوی خانواده نوع دوستِ هم استانیمان رقم خورد.

شایان ذکراست: خط انتقال آب اضطراری از طرح فدک با دبی ٢٠٠ لیتر بر ثانیه، یکی از خطوط پدافندی انتقال آب برای تأمین آب شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری است.

در پانزدهمین روز از ماه محرم جمعی از تیم هماهنگ کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و نیز مرکز شمیم ، خادمین آستان مبارک امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد با حضور در منزل پدر این جوان فداکار، از خانواده ایشان دلجویی و تجلیل کردند.

توسل به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با قرائت زیارت پرفیض عاشورا، بیان خاطرات و سخنان پدر گرامی جوان فدارکار و نیز قدردانی مسئولین تیم هماهنگ کننده پیونداعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و خادمین امامزادگان شهرکرد از دیگر برنامه های این دیدار بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار