رزمایش بزرگ و سراسری جهادگران فاطمی 4 در استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، از برگزاری رزمایش بزرگ و سراسری "جهادگران فاطمی 4" در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۹۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی،رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این رزمایش با هدف ارتقاء سطح آمادگی و توانمندی جهادگران بسیجی، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار در میان جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش، گروه‌های جهادی از نقاط مختلف استان به مدت 10 روز در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور خواهند داشت و به ارائه خدمات مختلف از جمله ساخت و تعمیر مسکن، ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی، توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تاکید کرد: این رزمایش با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و مردم خیر و نیکوکار برگزار می‌شود و امیدواریم با یاری خداوند متعال و مشارکت گسترده جهادگران، بتوانیم گامی موثر در جهت رفع مشکلات و نیازهای مردم عزیز و محروم استان برداریم.

کاشفی از تمامی جهادگران بسیجی و داوطلبان دعوت کرد تا با حضور فعال در این رزمایش، ضمن تقویت روحیه تعاون و همدلی، به یاری هم‌وطنان نیازمند بپردازند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی ایفا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار