خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان؛

آمادگی بسیج کارمندان برای اجرای برنامه.های گسترده خدمت‌رسانی طی روزهای آینده؛ از برپایی میزهای خدمت تا تهیه سیستم‌های سرمایشی برای کمک به محرومین کمیته امداد

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان از برگزاری برنامه‌های متنوع به مدت یک هفته همزمان با ایام روز قشر بسیج کارمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۲۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

خبرگزاری بسیج _ مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان از برگزاری برنامه‌های متنوع به مدت یک هفته همزمان با ایام روز قشر بسیج کارمندان خبر داد.

سرهنگ پاسدار «حسن صنعتکاران» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت روز بسیج ادارات و کارمندان رزمایش جهادگران فاطمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این روز انجام خواهد شد، به اجرای طرح شهید رجایی به منظور خدمت‌رسانی و رفع محرومیت از مناطق محروم نیز اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به محرومین کمیته امداد امام خمینی(ره) در بحث تهیه سیستم‌های سرمایشی و وسایل و ادوات خنک‌کننده منازل، اجرای این طرح از سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

صنعتکاران اضافه کرد: فراخوانی گردان‌ها و اعزام گروه جهادگران به مناطق مختلف حوزه محرومیت زدایی و همونین برگزاری یادواره‌های شهدا و برپایی میزهای خدمت جهادی، از دیگر برنامه‌های بسیج کارمندان طی روزهای آینده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان همچنین با اشاره به تلاش‌های این قشر برای کمک به دولت جدید اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی ما کمک به تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغ‌شده از سوی مقام معظم رهبری است و طبیعتاً ما آمادگی داریم د‌ر حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگی، امنیتی، دفاعی و خودحفاظتی ادارات، به کمک دولت بیاییم.

وی افزود: همچنین با اجرای برنامه های تربیتی و اجتماعی ‌پیش بینی شده می توان به کارآمدسازی دستگاه‌های اداری کمک نمود و از این طریق در ارتقاء سطح رضایت‌بندی مردم از حاکمیت و حوزه دولت تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار