خبرهای داغ:
معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین:

نقش صیانتی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بسیج، هم در حوزه شخصی و هم در حوزه رشد و اعتلای سازمانی، نقشی ویژه و تاثیرگذار است

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: روابط عمومی در بسیج به واسطه وجود خبرگزاری بسیج که در رده‌های مختلف کار را دنبال می‌کند باعث اشراف خبری بسیار مناسبی در سطح شبکه عظیم فرماندهی و مدیریتی در کلیه رده‌های بسیج اعم از پایگاه‌ها و اقشار شده است.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۵۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

سردار «عبدالله‌زاده» معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج طی گفتگویی که با خبرگزاری بسیج انجام داد، اظهار کرد: از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج تشکر می‌کنم چرا که جهت آگاهی هرچه بیشتر مسئولان ذیربط، اقدامات خوب و موثر صورت گرفته طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف را در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته‌اند.

وی نقش نمایندگی ولی فقیه در بسیج و سپاه را نقشی بی بدیل دانست و گفت: نقش‌آفرینی‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج، باعث ارتقاء وضعیت در حوزه‌های مختلف شده و نقش صیانتی مجموعه را بسیار تقویت کرده است.

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین افزود: نقش صیانتی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بسیج، هم در حوزه شخصی و هم در حوزه رشد و اعتلای سازمانی بسیار بالاست و بحمدالله مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بسیج در حوزه ارتقاء وضعیت معرفتی و بصیرتی آحاد بسیجیان توانسته است با اجرای برنامه‌های متنوع در همه سطوح، نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

سردار عبدالله زاده اضافه کرد: ارتقاء بینش بصیرتی و معرفتی بسیجیان در قالب قرارگاه‌های جهاد تبیین، مقوله‌ای ویژه است که در سال‌های اخیر پس از اینکه راهبرد جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری مطرح گردید، معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج، نقش‌آفرینی موثری در این زمینه داشته‌اند.

وی افزود: یکی از موضوعات دیگر که در این مجموعه دنبال می‌شود حوزه صیانتی و مکتبی است که در قالب نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه دنبال می‌شود که با نگاه پیشگیرانه در این حوزه اقدامات موثری انجام شده است.

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین به حوزه‌های تولید محتوا از سوی نمایندگی ولی فقیه در بسیج نیز اشاره کرد و گفت: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بسیج، توانسته با توجه به رویکرد صیانتی خود، در حوزه تولید محتوا عملکرد قابل دفاعی داشته باشد؛ روابط عمومی در مجموعه سپاه و بسیج ارتباط بین‌بخشی فرماندهی و حوزه نمایندگی است و در راستای انعکاس اخبار و اطلاعاتی که لازم است مجموعه در جریان قرار بگیرد طی سال‌های اخیر نقش موثری داشته است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی در بسیج به واسطه وجود خبرگزاری بسیج که در رده‌های مختلف کار را دنبال می‌کند باعث اشراف خبری بسیار مناسبی در سطح شبکه عظیم فرماندهی و مدیریتی در کلیه رده‌های بسیج اعم از پایگاه‌ها و اقشار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار