مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع):

۱۲۷۵ گروه و ۱۵ هزار نیروی جهادی آماده خدمت هستند

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی با گستردگی جغرافیایی و حضور جوانان پرتلاش، مهد جهاد خدمت در عرصه های گوناگون است.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۵۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار محمد روحانی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به کارنامه درخشان بسیج سازندگی گفت: در سیل و زلزله اخیر در شهرستان های مشهد، کلات، درگز، کاشمر و ... نیروهای جهادی همواره حضور پررنگی داشته و نقش آفرینی کرده اند.

وی افزود: با پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری که دعوت مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بود، نیروهای جهادی باز هم در این عرصه بسیار خوش درخشیده و نقش آفرین بودند.
سرهنگ روحانی با بیان اینکه ۱۴۰ قرارگاه محلی جهت شرکت در رزمایش جهادگران اعلام آمادگی نموده اند، اظهار داشت: ۱۲۷۵ گروه و ۱۵ هزار نیروی آماده جهادی در عرصه های مختلف برای شرکت در این رزمایش پای کار عمل و جهاد مخلصانه آمده اند. در همین راستا نیز ۸۰۸ پروژه عمرانی و توسعه ای در دستور اقدام قرار گرفته که تمام این اقدامات به روح پرفتوح شهدای خدمت بویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقدیم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار