موکب های امام رضایی مازندران در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع)

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران: سعی داریم روزانه از بیش از ۱۰ هزار زائر سیدالشهدا پذیرایی کنیم
کد خبر: ۹۶۱۸۵۰۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمداسماعیل امامزاده "مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران" با اشاره به پذیرایی زائران پیاده روی اربعین در موکب‌های امام رضایی، اظهار کرد: سعی داریم روزانه از بیش از ۱۰ هزار زائر سیدالشهدا پذیرایی کنیم.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران تصریح کرد: در این ایام صبحانه، نهار و شام در خدمت زائران هستیم و در شهرستان‌ها نیز راهپیمایی جاماندگان اربعین را داریم.

وی بیان داشت: در شهرهای مختلف اقدام به برپایی موکب و از عشاق امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنیم.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران به استقرار ۲۰ موکب مازندران در مشهدالرضا اشاره کرد و گفت: در تمام موکب‌ها صبحانه، نهار و شام به زائران می‌دهیم و در پایان ماه صفر هم این موکب‌ها را خواهیم داشت و مراسم سوگواری شهادت علی بن موسی‌الرضا (ع) در تمام کانون‌های محلی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در شبکه خادمیاری کانون خدمت رضوی مازندران بیش از ۱۱ هزار خادمیار در کانون‌های مختلف ۲۱گانه تخصصی سازماندهی شدند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران اظهار کرد: این کانون‌ها در ۳ ماه نخست حدود ۳۴میلیارد تومان برای جامعه هدف در حوزه‌های مختلف از جمله تهیه سبد کالا، بسته سلامت، رسیدگی به بیماران از ویزیت رایگان تا تامین داروها، معرفی به متخصصان برای انجام عمل جراحی، برگزاری اردوهای جهادی و سایر هزینه کردند.

امامزاده از احداث کامل ۵ منزل مسکونی به وسیله خادمیاران استان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار