نشر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از طریق جشنواره فردخت

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران: موضوع اصلی این جشنواره، رقابت در طراحی دوخت و پژوهش در پوشش ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۰۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ شعبانی صبح امروز در جلسه استانی جشنواره فردخت که در سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: این اقدام رژیم صهیونیستی زمینه های فروپاشی آنها را به سرعت فراهم و رژیم کودک کش وغاصب صهیونیستی از روی روزگار محو ومردم فلسطین به خاک خود برای همیشه برگردند

معاون اجرایی سپاه کربلا جشنواره در خصوص جشنواره پوشاک اسلامی فردخت در سطح استان بیان کرد: امروزه در حوزه تولید پوشاک ،تولید کننده،توزیع کننده وفروشنده متعهد و ارزشی کم نداریم ولی متاسفانه از این ظرفیتها به خوبی استفاده نشده است .مشکلات وآسیب ها در حوزه فرهنگی اجتماعی در جامعه وجود دارد وسپاه در راستای ماموریت ها و اهداف خود کمک حال دستگاه های متولی این حوزه است تا مشکلی باقی نماند.

سرهنگ شعبانی افزود: امروز در جامعه وضعیت پوشش خانمها نا مناسب است چرا که الگو های پوششی ارائه شده در سطح جامعه با فرهنگ ایرانی اسلامی سنخیتی ندارد ولازم است که در این جشنواره به این موارد توجه کافی انجام گیرد.

رویا جعفری در ادامه گفت: جشنواره فردخت جشنواره ای بر پایه مد ولباس ایرانی اسلامی با رویکرد جریان سازی در حوزه مد ولباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی ، هم افزایی میان طراحان واثر گذاری بر تولید ملی، تولید پوشاک عفیفانه با قیمت مناسب والبته اثرگزاری طرح های برگزیده وتجلی بخش فرهنگ ایرانی اسلامی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا اظهار کرد : موضوع اصلی این جشنواره رقابت در طراحی دوخت و پژوهش در پوشش ایرانی اسلامی است که در کنار آن ، توجه ویژه به موضوع اقتصاد ، هنر وفرهنگ سازی در حوزه تولید پوشاک وقالب های موجه مدل های طراحی نیز مد نظر است.

وی با اشاره به فرایند برگزاری جشنواره فردخت افزود: رویداد ملی ، فرهنگی هنری فردخت ،در سه مرحله آموزش ،رقابت ونمایشگاه برگزار می شود.

در پایان این جلسه خواهر جعفری، مسئول ،دبیر واعضای این جشنواره را معرفی و شرح وظایف هر کمیته را تشریح کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار