خبرهای داغ:

پیام مسئول سازمان بسیج حقوقدانان به مناسبت روز خبرنگار

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۲۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

«اگر زحمات شما خبرنگارها نباشد ، این لحظه ها هرگز ماندگار نمیشود ... شما آن را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار میدهید بدون این دوربینها قلمها و دلسوزیهای شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب ، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) (۱۳۸۰/۸/۲۳)

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام در عصری که کثرت و سرعت تبادل اطلاعات ، خبرنگاران امین را به سرمایه ای برای حفظ آگاهی جامعه بدل کرده است دانش و تعهد اصلی ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالت سنگین اطلاع رسانی در خدمت به مردم است؛ چرا که تحقق جامعه ی پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه صورت نمی گیرد

هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار یاد آور خاطره بزرگ مردان عرصه خبر و اطلاع رسانی همچون شهیدان آوینی و صارمی است. این روز فرصت مناسبی است تا بتوانیم جایگاه و منزلت ویژه و نقش مؤثر اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه را در راستای پیشبرد اهداف بزرگ و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی جامعه تبیین کنیم و از طلایه داران و پرچمداران عرصه اطلاع رسانی و جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی تقدیر نمائیم.

اینجانب بر حسب وظیفه ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و همه فعالان این حوزه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم نقش تاثیر گذار خبرنگاران ما در راستای پیشبرد اهداف بزرگ رسانه ای و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی جامعه مؤثر واقع شود و همواره بعنوان طلایه داران و پرچمداران عرصه اطلاع رسانی و جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی بتوانند گامهای مؤثری در راستای احقاق حقوق ملت و انقلاب اسلامی بردارند.

از خداوند متعال توفیق و سرافرازی این عزیزان را در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) از پیشگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

رسول بهرامی‌پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار