پذیرش دانشجو در ۳ دانشکده جدید دانشگاه فردوسی مشهد از مهرماه امسال

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بنا داریم در این دانشگاه سه دانشکده معدن، حکمرانی و فناوری‌های نوین را ایجاد کنیم و با توجه به مقدمات انجام شده از مهرماه امسال پذیرش دانشجو داریم.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۸۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، مسعود میرزایی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه بین، مجتمع سنگ آهن سنگان، دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری خراسان که در محل سالن جلسات مجتمع سنگ‌آهن سنگان برگزار شد اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ در اولین پردیس صنایع در پارک علم و فناوری خراسان مزیت‌های مهم استان را درنظر گرفتیم و دانشگاه فردوسی مشهد در بخش ارتباط با صنعت، به این موضوع کمک کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه از جمله دانش اساتید، وجود کلان‌داده‌ها و توانمندی در هوش مصنوعی و آی‌تی افزود: با این ظرفیت‌های بومی می‌توان نیازهای صنعت را در قالب تفاهم‌نامه شناسایی کرد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: تلاش‌هایی که در دهه‌های گذشته انجام شده است آثاری به همراه داشته و امروز شاهد رقابت در حوزه‌های مختلف با دیگر کشورها هستیم اما اکنون دیگر پاسخگو نیست.

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه بین، مجتمع سنگ آهن سنگان، دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری خراسان در محل سالن جلسات مجتمع سنگ‌آهن سنگان برگزار شد‌.

خبرنگار: ابراهیم بای

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار