خبرهای داغ:

مصدوم شدن ۱۱ نفر در پی تصادف در جاده های خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره تصادف در محور‌های استان و حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۱۱ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۵۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عارف اصل شرهانی اظهار کرد: صبح امروز چهارشنبه یکم شهریور سه حادثه در محور‌های استان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز رخ داد که در مجموع ۱۱ نفر مصدوم شدند.

 

وی افزود: در اولین حادثه ساعت ۹:۲۸ صبح امروز یک دستگاه خودروی تیبا در محور سوسنگرد به بستان واژگون شد که در این حادثه یک مرد ۵۴ سال مصدوم و به وسیله آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد منتقل شد.

 

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: واژگونی یک دستگاه پراید ساعت ۹:۵۰ امروز صبح در کیلومتر ۴۰ محور هندیجان به سمت دیلم پنج مصدوم از جمله سه آمرد ۳،۱۶ و ۴۲ ساله و دو زن ۷ و ۳۶ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه به وسیله آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان بقیه‌الله اعظم دیلم منتقل شدند.

 

اصل شرهانی اضافه کرد: در دیگر حادثه امروز واژگونی یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۴۰ محور ماهشهر به هندیجان پنج نفر از جمله یک مرد ۲۸ ساله و چهار زن ۱۸، ۲۰، ۲۳ و ۴۸ ساله مصدوم و به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان معرفی ماهشهر منتقل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار