خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با نماینده مردم بوشهر در مجلس؛

اجرای طرح «حقوق‌یاران» بسیج حقوقدانان، منجر به کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی می‌شود 

پورکبگانی گفت: اینکه مردم در مساجد بتوانند مشکلات حقوقی و قضایی خود را با اهل فن در میان گذاشته و کسی کارهایشان را دنبال کنند اقدام مهم و قابل توجهی است که توانسته رضایت و خوشحالی مردم را به ثمر بنشاند. 
کد خبر: ۹۶۲۳۴۵۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰


جعفر پورکبگانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اجرای طرح حقوق یاران از سوی بسیج حقوقدانان در مساجد سراسر کشور گفت: هر طرحی که برای ارتقای علمی و آگاهی بخشی مردم در محلات مختلف انجام شود که با محوریت مساجد باشد، قطعا اقدام مبارک و ارزشمندی است و خدای ناکرده اگر دچارنقصانی هم باشد در زمان مقتضی می‌توان آن را برطرف کرد. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه مردم در مساجد بتوانند مشکلات حقوقی و قضایی خود را با اهل فن در میان گذاشته و کسی کارهایشان را دنبال کنند اقدام مهم و قابل توجهی است که توانسته رضایت و خوشحالی مردم را به ثمر بنشاند. 

وی گفت: طبق اعلام خود مردم، بسیج حقوقدانان توانسته با اجرای طرح حقوق یاران، تا حد قابل توجهی خدمات مشاوره ای و حقوقی به آنها ارائه دهد و راهنمای صدیقی برای آنها باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه بنده با افتخار عضو کانون بسیج حقوقدانان در استان بوشهر هستم، گفت: اجرای طرح حقوق یاران منجر به کاهش ورودی پرونده‌های قضایی و کاهش مراجعات مردم به محاکم قضایی می‌شود و ما در مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم در نشست هایی که با مسئولان بسیج و مشخصا بسیج حقوقدانان ترتیب داده شود، مسائل و موضوعات آنها را استماع کنیم و در جهت رفع مشکلات پیش روی شان تلاش خود را انجام دهیم.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار