خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با نماینده مردم اصفهان در مجلس؛

اجرای طرح «حقوق‌یاران» از سوی حقوقدانان بسیجی توانسته تا حد قابل توجهی، خلأ و کمبود آموزش‌های حقوقی و قضایی در کشور را جبران کند

یزدیان گفت: طبق پیمایش‌های میدانی صورت‌گرفته طی مدت اخیر، شاهد اثربخشی بالای اجرای طرح حقوق‌یاران در نقاط مختلف کشور بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۵۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

حامد یزدیان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اجرای طرح حقوق‌یاران از سوی جامعه حقوقدانان بسیجی در مساجد کشور اظهار کرد: این طرح از لحاظ کارآمدی و نتایج بالایی که در میان مردم داشته و باعث افزایش اطلاعات حقوقی و قضایی آنها شده، بسیار با ارزش بوده و دارای اهمیت فراوانی است.

یزدیان گفت: طبق پیمایش‌های میدانی صورت‌گرفته طی مدت اخیر، شاهد اثربخشی بالای اجرای طرح حقوق‌یاران در نقاط مختلف کشور بوده‌ایم و به عبارتی این عرصه خدمت‌رسانی از سوی بسیج حقوقدانان توانسته تا حد قابل توجهی خلأ و کمبود آموزش‌های حقوقی و قضایی در کشور را جبران کند.

وی افزود: فراموش نکنیم آنچه که مهمتر از نتایج خاص و موردی اجرای طرح حقوق‌یاران توسط بسیج حقوق‌دانان و سایر طرح‌ها از سوی دیگر اقشار بسیج است، این مورد است که اجرای این طرح‌ها موجب تحقق و گسترش روحیه بسیجی، ایثارگری و خدمت‌رسانی در کشور می‌شود که اتفاقی مبارک و ارزشمند است.

یزدیان عنوان کرد: شاهد هستیم که در طرح حقوق‌یاران اقدامات ارزشمندی صورت می‌گیرد که از آن جمله می‌توانیم به برگزاری میز‌های مشاوره‌های حقوقی، تنظیم درخواست‌های حقوقی و افزایش صلح و سازش در پرونده‌ها اشاره کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه، با اشاره به امکانات و بضاعتی که سازمان بسیج مستضعفین برای اجرای طرح‌های جهادی مختلف در اختیار دارد، عنوان کرد: اقدامات چشمگیر، اثرگذار و قابل توجه بسیج در  عرصه‌های مختلف و در نقاط دور دست کشور، نیازمند حمایت سایر نهادها و بخش‌های کشور است.

وی در پایان گفت: یکی از کارهایی که از مجلس قبل بر زمین مانده و باید در این دوره مجلس آن را پیگیری کنیم، ساماندهی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی اقشار بسیج است و ما در خانه ملت این آمادگی را داریم تا در این راستا، تعامل و هم‌افزایی خود را با بسیج، بیش از پیش توسعه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار