مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی اعلام کرد

پویش «مشق همدل» با هدف یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: پویش «مشق همدل» با هدف جذب مشارکت مردمی برای تهیه لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۱۴
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲

سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اجرای پویش  «مشق همدل» با هدف تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پویش تهیه لوازم در قالب بسته لوازم التحریر برای ۱۰ هزار دانش آموز تحت پوشش و دانش آموزان استان‌های کم برخودار است.

وی هزینه هر بسته لوازم‌التحریر را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: ایام بازگشایی مدارس فرصت مناسبی برای نیک اندیشان و خیرین استان است تا برای بهره مندی حداکثری دانش آموزان تحت حمایت از ملزومات تحصیلی، گام‌های مؤثری بردارند.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در مجموع امسال تعهد بر این است که ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر تهیه شود که ۱۰ هزار بسته برای استان‌های محروم از جمله سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و مابقی برای دانش‌آموزان نیازمند استان در نظر گرفته شده است.
عبادی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های خیر و نیک اندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۸۶ *۸۸۷۷* یا واریز به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ هدایای خود را به دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان اهدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار