خبرهای داغ:
گفتگو با مسئول بسیج سازندگی استان البرز؛

از نقش‌آفرینی خیرین در محرومیت‌زدایی تا اعطای بیش از دو هزار تسهیلات اشتغالزایی به مشاغل خانگی

مسئول بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه بسیج سازندگی در جهت محرومیت‌زدایی در تمامی بخش ها فعال است، گفت: خیرین به عنوان یکی از مقوله های مهم در محرومیت زدایی نقش آفرینی می کنند .
کد خبر: ۹۶۲۵۴۵۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

محمد فلاحتکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه خیرین در بیش از ۷۰ درصد کارهای جهادی نقش آفرینی می کنند، عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی تسهیلات اشتغالزایی به مشاغل خانگی اعطا می‌کند که در سال گذشته ۲ هزار و ۳۵۲ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی تا ۱۵۰ میلیون تومانی در این زمینه پرداخت شده است .

وی افزود: همچنین ۷۴۷ نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات مشاغل خانگی نیز به منظور فروش تولیدات این افراد در سطح استان البرز برپا شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: همزمان با روز حرکتهای جهادی (روز فردوس) که از ۱۳ شهریور ماه آغاز می شود رزمایشی تا هفته دفاع مقدس بطور گسترده در حال برگزاری است . 

سرهنگ فلاحتکار اضافه کرد: بیش از ۷ هزار بسته معیشتی، ۳۲۲۵جفت کفش و ۶ هزار لوازم تحریر بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار توزیع شده است .

وی همچنین گفت: در راستای اجرای این رزمایش ۲۰۰ مدرسه بازسازی ، رنگ آمیزی و ۳۰۰ باب منزل محرومین مرمت و احداث و ۶۰ باب منزل مسکونی به مددجویان تحویل خواهد شد.

وی تامین مخزن آب شرب روستای تکیه ناوه شهرستان طالقان و ۲۰ کیلومتر آسفالت راه را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان البرز عنوان کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار