دستگاه‌های برتر ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

برگزیدگان و دستگاه‌های اجرایی برتر استان ایلام در جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۲ در ۱۴ محور معرفی و مدیران این دستگاه‌های اجرایی تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۳۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان ایلام، روز یکشنبه در سالن شهدای جمهور استانداری ایلام برگزار شد.

این مراسم که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف برگزار شد دستگاه‌ها و مدیران برتر استان در سال ١۴٠٢ در محورهای مختلف معرفی شدند.

بر این اساس، امور اقتصادی و دارایی استان ایلام در گروه اقتصادی و مالی، شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، جهاد کشاورزی استان ایلام در گروه تولیدی و خدماتی، آموزش و پرورش استان ایلام در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در گروه سلامت و رفاه اجتماعی و تعزیرات حکومتی استان ایلام در گروه عمومی امنیتی و قضایی عنوان های برتر این جشنواره را کسب کردند.

همچنین شرکت گاز استان در حوزه تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی، شرکت آب منطقه‌ای در حوزه اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان، صنعت معدن و تجارت استان در حوزه تحقق شعار سال ١۴٠٢ (مهار تورم رشد تولید)، امور عشایری، بهزیستی در حوزه اقتصاد مقاومتی، حفاظت محیط زیست و استاندارد استان در حوزه بهبود محیط کسب و کار، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه کسب رضایت مردم، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حوزه ایجاد اشتغال، ورزش و جوانان در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در حوزه مشارکت خبرگان و دانشگاه ایلام در حوزه پژوهش برتر استان به عنوان برگزیدگان بخش محوری این جشنواره معرفی شدند.

دستگاه‌های برتر ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

 در آیین اختتامیه این جشنواره دستگاه‌ها و مدیران برتر در هر محور و گروه معرفی و تجلیل شدند.

جشنواره شهید رجایی در استان ایلام در ١۴ محور مختلف با هدف قدردانی از تلاش‌های کارکنان دولت و تشویق آن‌ها به خدمت‌رسانی بهتر برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار