کازرون با واسطه شهدایش می‌درخشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در یادواره شهدای زن شهرستان کازرون گفت: شهرستان کازرون به واسطه شهدایش می‌درخشد.
کد خبر: ۹۶۲۶۲۸۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در راستای برگزاری دومین کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس یادواره شهدای زن شهرستان کازرون برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر برگزار شد، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به نقش زنان در تاریخ اسلام اظهار داشت: امروز تمام سعی دشمنان بر این است تا بنیان خانواده و نقش بزرگ زنان جامعه اسلامی را کم رنگ کنند و بر پیکره جامعه اسلامی ضربه بزنند.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز ما به قله نزدیک شده‌ایم همین قشر جامعه زنان است که با پاکدامنی می‌توانند ادامه دهنده مسیر شهدا باشند تا به قله نزدیک‌تر شویم.

وی گفت: با برگزاری این یادواره ها و پیش کنگره ها بایستی این فرهنگ ایثار و شهادت نمود پیدا کند.

به گزارش بسیج، در ادامه این مراسم، برنامه هایی از قبیل روایتگری مادر شهیده راضیه کشاورز، سرود، پخش نماهنگ حاضرین همراه بودند و در انتها به نمایندگی از خانواده‌های شهید زن شهرستان کازرون از خانواده شهیده راضیه کشاورز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار