یادواره سی شهید محله کاظم آباد و سه شهید گمنام یادمان علقمه بابلسر

آیت الله محمدی لائینی: اگر شکرگزار زبانی و عملی باشیم خداوند نعمت امامت و ولایت را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۶۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یادواره سی شهید محله کاظم آباد و سه شهید گمنام یادمان علقمه بابلسر برگزار شد.

 آیت الله محمدی لائینی در این مراسم گفت: وقتی یک امام از دنیا می‌رود اولین وظیفه خاکسپاری با احترام بدن آن امام است، زمانی که پیامبر اکرم (ص) از دنیا رحلت کردند متاسفانه عده‌ای برای تعیین خلیفه رفتند اما علی (ع) و چند تن دیگر ماندند.

وی با بیان اینکه دومین وظیفه مهم، شناختن امامِ بعد از آن امام است، افزود: انسان یک لحظه هم نباید بدون امام باشد، اگر مرگ فرا برسد و امام زمان خودت را نشناختی به مرگ جاهلیت مرده‌ای.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) شش سال امامت کردند، سه سال در زندان و سه سال دیگرش در محاصره بود اما در عین حال رابطه خود را با شیعیان نقاط دیگر قطع نمی‌کرد و با وجود شبکه وکلا ارتباطات خوبی با جامعه داشت.

آیت الله لائینی تصریح کرد: اگر حجت خدا را نشناسیم ضرر می‌کنیم، در شرایط غیبت برای ما رهبرانی را در قالب فقهای عادل بار اول در طول ۶۹ سال، بار دوم در طول هزار و ۲۰۰ سال انتخاب کردند تا اینکه رسیده به ما و خداوند رهبری به نام امام خمینی (ره) نصیبمان کرده است.

وی افزود: خداوند بعد آن، شاگرد امام خمینی (ره) یعنی امام خامنه‌ای عزیز را با همان شجاعت، درایت، ساده‌زیستی و دارای همان ویژگی‌ها را بعنوان امام حق غیرمعصوم رهبرمان کرده است.

آیت الله لائینی گفت: خدا را باید شکر کنیم از اینکه به ما پیغمبر (ص) داده، علی (ع) و رهبر داده است، اگر شکرگزار زبانی و عملی باشیم خداوند این لطف یعنی نعمت امامت و ولایت را ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار