فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد:

تجلیل از ۶۷۰ آزاده یزدی در همایش الماس‌های تمدن‌ساز

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: از نیمه مرداد ماه برنامه تجلیل از ۶۷۰ آزاده استان یزد در دستور کار قرار گرفت و جمعی از آزادگان یزدی در همایش الماس‌های تمدن‌ساز تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۸۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار حسین زارع‌کمالی  با بیان اینکه ۲۶ مردادماه روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی و به عنوان بازگشت آزادمردان این مرز و بوم به میهن اسلامی نام‌گذاری شده است، گفت: از نیمه مردادماه برنامه تجلیل از ۶۷۰ آزاده استان یزد در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این برنامه پاسداران و مدیران استانی در قالب تیم‌هایی مشخص در منزل جمعی از آزادگان در قید حیات حضور یافتند و از آنان تجلیل شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه آزادگان استان همچنین در ۲۰ شهریورماه در همایش «الماس‌های تمدن‌ساز» تجلیل شدند، گفت: این همایش با حضور سردار سید قاسم قریشی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان استان در محل اردوگاه قائم آل محمد(عج) بسیج روستای منشاد برگزار شد و از مقام و جایگاه آزادگان سرافراز استان تجلیل شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: باوجود تمام دشمنی‌ها و تهدیدات در پرمخاطره‌ترین منطقه جهان، همه ما امروز امنیت و آرامش مثال‌زدنی کشورمان را تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران هستیم و آن را قدر می‌دانیم.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش تجلیل از آزادگان توسط فرماندهان پایگاه مقاومت و حوزه‌ها در محله سکونت آزادگان یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بود چرا که جانفشانی‌های آزادگان سلحشور و مقاوم بر هیچکس پوشیده نیست.

زارع‌کمالی افزود: ما باید ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آزادگان سرافراز را برای عموم جامعه به ویژه نسل جدید تبیین کنیم و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بیان افتخارات سربازان قهرمان وطن کوشا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار