خبرهای داغ:

تکریم و معارفه امام جمعه هفتکل

آئین تکریم و معارفه حجت الاسلام والمسلمین شیر مهد امام جمعه جدید شهرستان هفتکل با حضور نماینده ولی فقیه استان خوزستان در شهرستان هفتکل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۴۶
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
تکریم و معارفه امام جمعه هفتکل

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، حجت الاسلام والمسلمین شیر مهد در این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فر نمایند ولی فقیه استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین علینژاد مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، خانواده‌های شهیدان و مسئولین ادارات به عنوان امام جمعه شهرستان هفتکل معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی خلیلی، امام جمعه سابق نیز قدردانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی خلیلی امام جمعه سابق شهرستان هفتکل گفت: از همه مردم هفتکل حلالیت می‌طلبم، زیرا در طول این ۱۰ سالی که امام‌جمعه این شهر عزیز بودم ممکن است کاری می‌توانستم انجام دهم و انجام ندادم.

وی در ادامه افزود: مظلومیت و محرومیت هفتکل را خیلی جا‌ها فریاد زدیم، زیرا در گذشته ظلم‌های زیادی به این شهر شده است، شهر هفتکل خیلی مورد بی‌مهری قرار گرفت و ما سعی کردیم مظلومیت و محرومیت این منطقه را به گوش مسئولان برسانیم.

خلیلی بیان کرد: کار‌های زیادی در بخش‌های مختلف انجام شده است که امیدواریم امام‌جمعه جدید مشکلات و معضلات منطقه را بیشتر از ما پیگیری کند تا حل شوند.

وی در پایان گفت: اقوام گوناگونی در این منطقه زندگی می‌کنند ولی اقوام لر، ترک و عرب عمده جمعیت این شهر هستند که با همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند، جا دارد همگان درس اتحاد و همدلی از اقوام ساکن در هفتکل بیاموزند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار