خبرهای داغ:

بیانیه مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله

بیانیه مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله
کد خبر: ۹۶۳۲۳۱۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً


مجاهد بزرگ و پرچمدار مقاومت در منطقه عالمی وارسته و سیاستمداری آگاه، جناب سید حسن نصرالله به پاس سالها مجاهدت و جهاد فی سبیل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کسی که سالها در راه دفاع از مظلومین فلسطین و لبنان دست از تلاش برنداشت و در همین راه به وصال حضرت حق رسید.
جهان اسلام شخصیتی کم نظیر و مجاهدی بزرگ را از دست داد. شخصی که سالها با تدابیر خود رژیم جعلی اسرائیل را عرصه های گوناگون ناکام گذاشته بود.

درایت این شهید بزرگوار پایه گذار روندی در  لبنان بود که با شهادت او از بین نخواهد رفت و حتما به برکت خون این شهید عزیز مستحکم تر  خواهد شد و شاهد ضربات سهمگین تر بر پیکره نیمه جان و فرتوت و فرسوده رژیم صهیون خواهد زد.

دشمن صهیونی با خیال باطل اینکه با شهادت سید عزیز مقاومت را در هم شکسته است دست به این جنایت زد اما آنها هیچگاه به این اوهام خود دست نخواهند یافت، چرا که سید مقاومت یک شخص نیست بلکه یک مکتب و تفکر است که همچنان ادامه خواهد داشت.

ما دانش آموزان ایران اسلامی صمن عرض تبریک و تسلیت به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و امت اسلامی و جبهه مقاومت اعلام می‌کنیم خواهان گرفتن انتقامی سخت از دشمن صهیونی هستیم همچنین آماده هستیم تا در صورت صلاح دید مسئولین امر همچون حسین فهمیده ها در میدان نبرد حاضر شده و به حول قوه الهی زمین را از لوث وجود این جرثومه فساد پاک کنیم.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار