خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا :

هدف گذاری در زندگی ضروری است / دین اسلام راه و رسم زندگی را به ما نشان می دهد

حجت الاسلام  والمسلمین ایمانی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در نشست صمیمانه با سربازان وظیفه ستاد سپاه نینوا گفت :  ما بعنوان یک انسان باید دنبال کمال باشیم  و هرکس که میخواهد برای رشد خود به کمال برسد باید تلاش کند و در مسیر زندگی همت به خرج دهد 
کد خبر: ۹۶۳۲۷۳۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

هدف گذاری در زندگی ضروری است / دین اسلام راه و رسم زندگی را به ما نشان می دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام  والمسلمین ایمانی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در نشست صمیمانه با سربازان وظیفه ستاد سپاه نینوا گفت : ما بعنوان یک انسان باید دنبال کمال باشیم  و هرکس که میخواهد برای رشد خود به کمال برسد باید تلاش کند و در مسیر زندگی همت به خرج دهد.

وی افزود : هدف گذاری در زندگی فردی یکی از ضروریات حیات ماست تا انگیزه و حرکت در ما باعث شود رو به جلو حرکت کنیم و کسی که برای زندگی خود هدف قائل نشود و بی برنامه باشد راه به جایی نخواهد برد و موفقیتی در زندگی نخواهد داشت.

ایمانی در ادامه ضمن برشمردن توصیه های دینی در خصوص تعالیم اسلام در سبک زندگی بیان کرد: دین اسلام و مکتب ما راه و رسم زندگی را به ما نشان می دهد و برای جزئی ترین مسائل زندگی نیز به ما راهکار داده است تا لذت یک سبک زندگی الهی را بچشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا ادامه داد : خواندن نماز اول وقت ، قرائت روزانه کلام الله مجید ، پرهیز از محرمات و احترام به والدین توصیه بزرگان دین اسلام به آحاد مردم بوده و بنده نیز به شما سربازان توصیه میکنم علاوه بر اینها وصایای شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهید. 

ایمانی در پایان گفت: در روایت آمده کسی که در حال نگهبانی از امنیت و آسایش مردم است در حال جهاد در راه خداست و دعای او در زمان نگهبانی از مسلمین مستجاب است که این شان بالا و جایگاه قابل توجه سربازی اسلام را نشان می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار