خبرهای داغ:
حسینی خبر داد

اجرای ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان کبودراهنگ

همدان-رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ از اجرای ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۶۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
اجرای ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان کبودراهنگ

سیدحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار : شهرستان کبودرآهنگ با وجود جاذبه های طبیعی توریستی و گردشگری هر ساله پذیرای هزاران نفر مسافر و گردشگر بوده و در تمامی فصول سال شاهد تردد گردشگران و مسافران در سطح محورهای این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به ارتقاء ایمنی محور همدان-بیجار، تصریح کرد: عملیات تعریض محور همدان-بیجار در دستور کار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل جاده ای کشور قرار دارد و امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد، بمنظور رفاه حال مسافران و گردشگران سال گذشته یک باب نمازخانه بین راهی و استراحتگاه در محور همدان-بیجار افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه در این شهرستان ۸۳۲ کیلومتر انواع راه وجود دارد، اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۶۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۹۸۷ عدد تابلو وعلائم،۲۵۴ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی،۸۷ مورد تنقیه و لایروبی پل‌ها،۴۰ مورد ترانشه برداری، ۱۷۰ کیلومتر شانه سازی، ۹۸۰ متر طول درزگیری و ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در سطح راه‌های شهرستان کبودراهنگ اجرا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار