در اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس:

مسئولان از غرفه تنگه احد سیستان و بلوچستان بازدید کردند

مسئولان در حاشیه اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس از غرفه تنگه احد کتاب دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۳۳۸۲۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار اعزامی بسیج به مازندران، سردار آزادی رئیس سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت : همانطور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ، فرمود:" هشت سال جنگ تحمیلی،گنج بی پایان است،همه دست اندرکاران و هنرمندان و نویسندگان باید به این فکر باشند که چگونه می توانند این گنج بی پایان را به نسل جوان منتقل کنند ."

 

وی در ادامه افزود :پیرو فرمايشات مقام معظم رهبری(حفظه الله)یکی از موضوعات مهم انتقال این گنج بی پایان کتاب است . 

 

وی در ادامه افزود : کتاب خوب می تواند پیام هشت سال دفاع مقدس را منتقل کند و جوانان حال وآیندگان می توانند از مطالعه این کتاب به نحو احسن ،پیام این گنج را بفهمند .

 

 

سردار ناظری نیزضمن ابراز رضایتمندی در باب انتقال ارزشهای دفاع مقدس به واسطه کتابهایی با مضامین و محتوای دفاع مقدس گفت :خدا را شکر که در این زمینه رشد خوبی داریم و روز به روز هم بهتر می شود ،اما همه مسئولین و دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان ها خاصه در مرکز باید به فکر این باشیم که

که یک دبیرخانه مرکزی ویژه نمایشگاه ملی دفاع مقدس دایر شود.تا یک کار همیشگی و نهادینه در کنار کنگره شهدا داشته باشیم تا بتوانیم به امر کتاب دفاع مقدس بهتر بپردازیم.

 

سردار ناظری با اشاره به اهمیت فعالیت و همکاری نهادهای فرهنگی تصریح کرد:نهادهای فرهنگی مانند: اداره کل ارشاداسلامی استان‌ها، نیز پای کار بیایند.همچنان که هستند و ما را هم کمک کنند.

 

سردار ناظری یادآور شد:در دیدار دست اندرکاران کنگره ،حضرت آقا سفارش به کتابخوانی کردند که همه ما مسئولین و دست اندرکاران وظیفه داریم ،نسل جوان مدارس، دانشجویان و عموم مردم و خود را با کتاب و کتابخوانی انس دهیم و انس بگیریم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم مسئولان از غرفه کتاب دفاع مقدس استان که با نام تنگه احد و ۷۱ عنوان کتاب دایر شده بود بازدید کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار