خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ازنا در جلسه تودیع معارفه مسئول بسیج دانش آموزی ازنا:

معلمین فرماندهان جنگ نرم هستند

معلمین فرماندهان جنگ نرم هستند
فرمانده سپاه شهرستان ازنا گفت: معلمان فرماندهان اصلی جنگ نرم هستند که در سنگر مدرسه افسران جنگ نرم را تربیت میکنند .
کد خبر: ۹۶۳۳۹۸۴
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

سرهنگ مرتضی شیخی فرمانده سپاه شهرستان ازنا صبح امروز در تودیع معارفه مسئول بسیج دانش آموزی ضمن گرامی داشت یاد امام راحل و شهدا، خاصه شهید نصرالله گفت: شهدا تقویت کننده دین اسلام هستند امروز نفس‌ کشیدن ما ، مدیون قطره قطره خون شهدای عزیز است. 

 وی سامانه موشکی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شکر گزار تدبیر رهبر انقلاب اسلامی (حفظ الله تعالی) در دفاع، امنیت و تربیت اسلامی هستیم،  مقام معظم رهبری در شرایط خاص امنیتی با شجاعت در نماز جمعه #نصر حضور پیدا کردند و این نشان دهنده اقتدار ایشان است و به دنیا فهماندند که دوران بزن در رو گذشته است.

 سرهنگ شیخی به قداست جایگاه معلمی پرداخت و تصریح کرد: ما در عصری زندگی میکنیم  که حاج قاسم‌ها و سید نصرالله‌ها،  و امثالهم نتیجه دست رنج معلمان عزیز هستند.؛ "معلمی" نه یک شغل، که فرماندهی در سنگر تربیت افسران جنگ نرم است .

 وی به نقش آفرینیِ دو قشر نخبگانی " بسیج فرهنگیان و دانش آموزان " در جامعه  اشاره کرد و افزود: سرفصل امروز برنامه‌های تربیت نسل انقلابی و مومن، جوانان و نوجوانانِ در مدرسه است و مجموعه بسیج، در بحث تعلیم و تربیت، در کنار شما فرهنگیان، برای انتقال فرهنگ و تفکر انقلابی تلاش خواهد کرد.

 شیخی هدف دشمن، را سست کردن باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان در بستر جذاب و کذاب فضای مجازی دانست و تصریح کرد:  سواد رسانه امروزه، از خود رسانه مهمتر است،  ما باید هدف دشمن را خنثی کنیم و سعی کنیم که نسلی مانند حاج قاسم و دیگر شهدا در جامعه بپرورانیم. 

 وی از برنامه‌های ابلاغی در مجموعه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان (جهاد تبیین، اردو‌های راهیان نور، توانمندسازی معلمان آمادگی دفاعی، برنامه‌های فرهنگی به تناسب آسیب‌های اجتماعی و ... )  هم گفت و در پایان، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی سرهنگ ابراهیم چراغی، خواهر پاسدار "سرکار خانم زهرا رضایی" را به سمت مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ازنا منصوب کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار