مدیرکل فنی و حرفه ای استان لرستان در جلسه کار گروه توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد:

مهارت آموزی یکی از راهکارهای مهم کاهش بیکاری است

مهارت آموزی یکی از راهکارهای مهم کاهش بیکاری است
مدیرکل فنی و حرفه ای استان لرستان گفت: مهارت آموزی یکی از راهکارهای مهم کاهش بیکاری است و انتظار داریم آموزش مهارتی به سمت فنی و حرفه‌ای سوق داده شود.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۴۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، علی پاشایی صبح امروز در جلسه کار گروه توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: با کمک مدیران باید آموزش در حوزه کشاورزی گسترش پیدا کند زیرا توسعه آموزش‌های مهارتی باعث کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

 وی با اشاره به نیاز سنجی توسعه مهارت تصریح کرد: تهیه سند مهارت در دستور کار فنی و حرفه‌ای استان لرستان قرار دارد و هدف نیاز سنجی توسعه مهارت در سطح ملی، مطقه‌ای و استانی است. 
پاشایی اضافه کرد: از دیگر اهداف تهیه سند مهارت استان لرستان، شناخت وضعیت جمعیتی، جغرافیایی و همچنین شناخت و تحلیل برنامه‌ها و ظرفیت‌های بالقوه توسعه مهارت است که با بررسی مسائل و مشکلات توسعه مهارت استان لرستان این هدف محقق می‌شود. 
 
وی با اشاره به آمار۶ ماهه  فنی و حرفه‌ای استان لرستان خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه امسال استان لرستان ۱۰۹ درصد تحقق آموزش مهارت داشته است که در این راستا ۲ میلیون ۱۲۴ هزار و ۲۲۵ نفر ساعت در ۶ ماهه امسال آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار