خبرهای داغ:
شرکایی:

مرکز معاینه فنی اسدآباد افتتاح می‌شود

همدان-رئیس ستاد معاینه فنی شهرستان اسدآباد از افتتاح و راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در اواسط هفته پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۲۹۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
مرکز معاینه فنی اسدآباد افتتاح می‌شود

قاسمعلی شرکایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان اسدآباد در اواسط هفته پیش رو افتتاح خواهد شد.

وی ضمن اشاره به نیاز مبرم شهرستان و درخواست های فراوان شهروندان برای افتتاح مرکز معاینه فنی افزود: پس از پیگیری‌های مستمر و مکاتبات فراوان با دستگاه‌ها و مراجع ذیربط از جمله دفتر فنی استانداری، مرکز معاینه فنی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور، دیوان عالی کشور و ... برای تسریع در روند افتتاح و همچنین کش و قوس‌های فراوان در بازدیدها و تست‌های فنی سرانجام موفق به اخذ مجوز برای راه اندازی این مرکز شدیم .

شهردار اسدآباد گفت: پیشتر رانندگان خودروهای سبک برای دریافت معاینه فنی مجبور به حضور در مرکز استان یا شهر کنگاور کرمانشاه می شدند که با راه اندازی این مرکز این مشکل رفع می‌شود.

وی بیان کرد: اسدآباد یکی از شهرستان هایی است که بیشترین میزان کامیون را در خود جای داده و مسیر تردد خودروهای سنگین نیز محسوب می شود البته مرکز معاینه فنی برای خودروهای سنگین از سال‌ها پیش فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار