خبرهای داغ:
سرهنگ ساکی خبر داد

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت با تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۶۱
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
دستگیری قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستا‌های شهرستان ملایر بلافاصله ماموران پاسگاه جوزان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۳ ساله با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت اعضای خانواده همسرش کرده که در نتیجه این تیراندازی همسر و برادر همسرش به قتل می‌رسند و فرد ضارب بلافاصله متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، با حضور سردار زارعی جانشین انتظامی استان در شهرستان ملایر اقدامات لازم در راستای دستگیری قاتل به عمل آمد.

وی بیان کرد: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی سرانجام مخفیگاه قاتل در استان تهران شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم به همراه فردی که در متواری دادن و مخفی کردن وی نقش داشته دستگیر شدند.

ساکی گفت: متهم با اعتراف به قتل، علت و انگیزه خود را از ارتکاب به این جنایت اختلافات خانوادگی بیان داشت که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار