خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

مقاومت، یک مکتب و راه روشن است

مقاومت، یک مکتب و راه روشن است
سرهنگ یاوری عنوان کرد: شهادت رهبر حزب الله لبنان ،فقدان بزرگی برای جبهه مقاومت است، اما باید بدانیم که این مسیر ادامه دارد، مقاومت شخص محور نیست، یک مکتب و راه روشن است.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۲۶
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ یاوری کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با حضور در نشست بصیرتی خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رهبر حزب الله بیان کرد: شهادت سید مقاومت و رهبر حزب الله، سید حسن نصرالله فقدان بزرگی برای جبهه مقاومت است، اما باید بدانیم که این مسیر ادامه دارد، مقاومت شخص محور نیست، یک مکتب و راه روشن است. شهید سید حسن نصرالله به معنای واقعی ولایتمدار بود و برای هرکاری از ولی امر مسلمین کسب تکلیف می کرد.

 

سرهنگ یاوری در ادامه خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هر هدفی باید دو موضوع اساسی را مدنظر قرار داد. «دشمن شناسی» و «امام شناسی». باید اهداف دشمن و ظرفیت های خود را بشناسیم و روحیه خودباوری را تقویت کنیم. به فرموده رهبر معظم انقلاب، در برابر رژیم غاصب اسرائیل، نه شتابزده می شویم و نه کوتاه می آییم.

 

وی اضافه کرد: رژیم غاصب و کودک کش اسراییل، در حال حاضر درگیر هزینه های گزاف جنگ های فرسایشی با فلسطین و غزه و یمن و... است و این امر باعث شده اقتصاد اسراییل به مرز فروپاشی برسد.

 

کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عوامل تضعیف رژیم صهیونسیتی را برشمرد و افزود: افزایش تهدیدات، ادامه جنگ، افزایش هزینه های زندگی، تشدید اختلافات داخلی بین مردم و دولت، کاهش بودجه در بخش رفاه، بهداشت آموزش و غیره، از مشکلاتی است که اسراییل با آنها دست و پنجه نرم می‌کند و در باتلاق محصور شده است.

 

سرهنگ یاوری به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و گفت: به نقل از خبرگزاری های اسراییل، ۹۰ درصد موشک های ایران به هدف اصابت کرده است. عملیات وعده صادق ۲، دستاورد بزرگی است اما این فقط گوشه کوچکی از اقتدار جمهوری اسلامی است. اسرائیل برای حمله به ایران به جنگنده های F35 اتکا دارد که نیازمند سوخت گیری بین مسیر است و ایران به کشورهای منطقه هشدار داده است. رادار باور و موشک فتاح، با برد ۳۰۰۰ کیلومتر، در هرجای مسیر می‌توانند جنگنده دشمن را مورد هدف قرار دهند.

 

وی موارد شکست اسراییل را برشمرد و بیان کرد: اسرائیل نتوانست وعده تصرف فلسطین و غزه را به هم پیمانان خود، عملی کند. با حزب الله لبنان، یمن و گروه های جهادی دیگر در حال جنگ فرسایشی و هزینه بر است. اتحاد بین مردم لبنان باعث خسارت برای اسراییل شده است. تظاهرات دانشجویان و مردم در سراسر جهان باعث تشدید تنفر نسبت به رژیم صهیونسیتی شده است. پویش تحریم کالاهای اسراییلی و ناامنی در دریای سرخ و باب المندب مانع داد و ستد اقتصادی برای اسراییل شده است.

 

یاوری در پایان سخنان خود به توصیه شهید مقاومت، سیدحسن نصرالله اشاره کرد و گفت: برای خیر دنیا و آخرتتان، ایمانتان به ولایت فقیه و رهبری محکم و قوی باشد. امام را بشناسیم و جهاد تبیین را بین افرادی که شبهه دارند تقویت کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار