فردی که در فضای مجازی از تصاویر مستهجن استفاده می‌کرد دستگیرشد

رئیس پلیس فتا استان کردستان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی با ایجاد اکانت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از تصاویر مستهجن اقدام به هتک حیثیت افراد می‌کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۲۷۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ فرامرز شاکری گفت: در پى مراجعه احدى از شهروندان مریوانی به پلیس فتا این شهرستان، مبنى بر هتک حیثیت وى در فضاى سایبر، رسیدگى به پرونده این شهروند در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


وی افزود: در اولین اقدام، از شاکیه که خانمی اهل و ساکن شهرستان مریوان بود، تحقیق و اظهار نمود، اخیراً شخصی ناشناس با ایجاد اکانت و صفحه در شبکه اجتماعی و گذاشتن تصویر اینجانب در کنار تصاویر مستهجن، باعث هتک حیثیت اینجانب شده است، حال بنده از سازنده اکانت مذکور شاکی بوده و تقاضای رسیدگی دارم.


رئیس پلیس فتا استان کردستام تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد اکانت شبکه اجتماعی مذکور در اختیار شخصی اهل و ساکن شهرستان مریوان بود و نامبرده به پلیس فتا احضار و در اظهارات خود بدواً منکر قضیه بوده، اما پس از مواجهه با دلایل و مستندات، اتهام خود را قبول و انگیزه خود را از بارگزاری تصاویر مستهجن و نسبت دادن آن را به شاکیه، وجود اختلافات شخصی خواند.


وی گفت: پرونده در معیت متهمه به دادسرا ارسال و برای متهمه به اتهام هتک حیثیت در فضای مجازی، قرار لازم صادر شد.

سرهنگ شاکری افزود: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکى www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارشات مردمى و اخذ نقطه نظرات شهروندان و کاربران گرامى بوده و همچنین کاربران گرامى مى‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهاى سایبرى را از این سایت دریافت کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار