خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

هنرمندان از شریان‌های حیاتی جامعه هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در عیادت از هنرمند پیشکسوت شاهرودی گفت: هنرمندان از شریان‌های حیاتی جامعه اند که پویایی جامعه نیازمند حمایت از آن‌ها است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۰۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
هنرمندان از شریان‌های حیاتی جامعه هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در عیادت از هنرمند پیشکسوت شاهرود، ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی اظهار کرد: هنرمندان از شریان‌های حیاتی جامعه اند و مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط باید با حمایت خود شرایط را برای فعالیت گسترده هنرمندان مهیا کنند.
وی با اشاره به اینکه حضور هنرمندان در عرصه‌های مختلف پویایی و شادابی جامعه را به دنبال خواهد داشت، افزود: هنرمندان برای خلق آثار هنری احساس و توانایی خود را صرف می‌کنند و باید از آن‌ها برای خلق این زیبایی‌ها قدردانی کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: رضا نوری از پیشکسوتان عرصه هنر به ویژه در زمینه سفال است که با تولید آثار فاخر به عنوان هنرمند کشوری و بین المللی، افتخارات فراوانی را نصیب شهرستان و استان کرده است.
یادآور می‌شود، رضا نوری ابتکارات بسیاری در زمینه سفال داشته است و چند رکورد را نیز از آن خود کرده است، وی سازنده بزرگترین و نازکترین خشت‌های سفالی جهان است و همچنین در این مدت توانسته است جوایز متعددی را از آن خود کند که از جمله می‌توان به دریافت جایزه دومین فستیوال بین المللی فجر اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار