به پاس خدمات ارزشمند سردار معروفی صورت گرفت

اهداء انگشتر حاج قاسم به سردار معروفی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اهدای لوح تقدیری و انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۳۵۰۴۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اهدای لوح تقدیری و انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان قدردانی کرد.

اهداء انگشتر حاج قاسم به سردار معروفی

متن لوح تقدیر بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی (زیده عزه)

فرمانده محترم سپاه ثارلله استان کرمان

سلام علیکم

سپاه پاسداران شجره طیبه‌ای است که به حمدالله تبارک و تعالی که توسط پاک‌ترین عناصر مومن یعنی شهدای عزیز و گرانقدر، و به فرمان بزرگترین مصلح قرن حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد.

در طول ۴۱سال گذشته سپاه قهرمان با تکیه بر توان داخلی و با اعتماد بر عناصر مومن وانقلابی خود بر چالش‌ها غلبه کرده است و امنیت پایدار و افتخار غرور ملی را برایمان به ارمغان آورده و همواره یار و یاوران مظلومان عالم بوده است.

این سازمان نظامی مقتدر با مجاهدت فرماندهانی همچون سیدالشهدا مقاومت  شهید سردار حاج قاسم سلیمانی (رضوان‌الله‌علیه) محور مقاومت را به نحوی سازمان دهی کرده است که خار چشم دشمنان وقوت قلب مستضعفان است.

از دیگر سو، پیشرفت‌های علمی سپاه و حرکتش در مرز‌های علم و فناوری از آن، نیروی قوتمند و دانش بنیان ساخته است که در اوج تحریم‌ها با ملحق شدن به محدود کشور‌های فضایی موجی از شادی و غرور ملی را در مردم عزیز سرزمینمان ایجاد کرده است.

اینجانب به نوبه‌ی خود ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران این موفقیت بزرگ را نیز به جنابعالی و مجموعه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای همه‌ی این مجاهدان و خانواده‌های عزیزشان آرزوی صحت و سلامت و استمرار توفیق دارم.

حسن علیدادی سلیمانی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار