از بین ۶ هزار اثر ارسالی:

شاعر مهردشتی بعنوان یکی از ۲۱ برگزیده جشنواره ملی «راز‌های ارغوانی» معرفی شد

در پی برگزاری جشنواره سراسری شعر «راز‌های ارغوانی» مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان ابرکوه در بخش کمک مومنانه به عنوان برگزیده معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۲۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در پی برگزاری جشنواره سراسری شعر راز‌های ارغوانی، اثر زهرا غلامزاده مهرآبادی از میان ۶ هزار اثر ارسالی به دبیرخانه، در میان ۲۱ برگزیده قرار گرفت.

برگزیدگان جشنواره سراسری شعر «راز‌های ارغوانی» پس از بررسی و داوری در هفت بخش موضوعی اعلام شد. در این جشنواره از ۲۱ اثر برتر در هفت محور موضوعی و ۸ برگزیده بخش شعر نوجوان تقدیر و تجلیل به عمل آمد که آثار برتر جشنواره در ۵ جلد به چاپ خواهد رسید.

قابل ذکر است بیش از ۶۰۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده که این اشعار ابتدا توسط هیأت انتخاب هر استان متشکل از شاعران برجسته، مورد داوری و انتخاب قرار گرفته و به دبیر خانه مرکزی جشنواره ارسال شده است.

زهرا غلامزاده مهرآبادی، شاعر خوش ذوق مهردشتی و مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان ابرکوه در بخش کمک مومنانه به عنوان برگزیده معرفی شد.

این جشنواره در بخشهای: راز‌های ارغوانی، جهش تولید، الفبای ایثار، مکتب سلیمانی، زخم‌های شعله ور، کمک مومنانه، سبک زندگی اسلامی - ایرانی برگزار شد

بعد از داوری در مرحله استانی، داوران کشوری از میان این آثار برگزیده ۲۱ اثر را انتخاب کرده اند، نام داوران جشنواره راز‌های ارغوانی به شرح ذیل است:

دبیر علمی: عالیه مهرابی

داوران:
۱- رضا اسماعیلی
۲- حسین اسرافیلی
۳- مصطفی محدثی
۴- علی محمد مودب
۵- مهدی سیار
۶- محمد حسین انصاری نژاد
۷- نغمه مستشار نظامی
۸- محمد جواد شرافت
۹- علی داوودی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار