خبرهای داغ:

طلاب و روحانیون به سردار دل‌ها افتخار می‌کنند+ تصاویر

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: طلاب و روحانیون همه مردم به سردار دل‌ها افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۷۲۴۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام یعقوبی با گرامیداشت شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت حماسه بزرگ ۹ دی (دهه بصیرت و میثاق با ولایت) و بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برپایی ایستگاه فرهنگی بسیج طلاب گفت: این ایستگاه با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان و مدیریت حوزه علمیه برادران استان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سمنان شروع به فعالیت نمود.
وی افزود: این ایستگاه فرهنگی که با حضور ۲۰ نفر از طلاب بسیجی وعده‌ای دیگر از اقشار بسیج بصورت خودجوش در راستای بزرگداشت سردار عرصه مقاومت و طلایه دار ایستادگی در برابر استکبار جهانی تشکیل شده است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان سمنان گفت: آنچه که مهم هست این است همه طلاب و روحانیون و اقشار مردم به سردار دل‌ها افتخار می‌کنند و ایشان را قهرمان امت اسلامی در رویارویی با استکبار جهانی می‌دانند.
وی تصریح کرد: هدف از برپایی این ایستگاه فرهنگی لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در جهت گفتمان سازی مکتب شهید سلیمانی است.
یعقوبی با اشاره به اینکه این موکب از ۸ دی ماه در محل درب تالار اندیشه واقع در میدان سعدی شروع به فعالیت نمود و تا تاریخ ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت افزود: توزیع اقلام فرهنگی تبلیغی برای ماشین‌ها و موتور‌ها شامل پوستر، برچسب، ماشین نویسی و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست و... از فعالیت‌های این ایستگاه است.
وی ادامه داد: اهدای خون و اعزام روحانیون به بیمارستان‌ها در صورت نیاز و جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج طلاب در سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی در سرتاسر استان سمنان دارد.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان از همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) و ناحیه سمنان، تولیت امام زاده علی بن جعفر (ع) و اداره اوقاف سمنان تشکر وقدردانی کرد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار