خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوانسار:

اسلام بیشترین حق را در اداره نظام های اجتماعی به مردم می دهد

صبح امروز مراسم گرامیداشت سالروز دوازدهم بهمن در خوانسار با حضور تعدادی از مسئولین و کارکنان ادارات و آحاد مردم در محل امامزاده احمد(علیه السلام) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، به همت ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز مراسم گرامیداشت سالروز دوازدهم بهمن ماه در خوانسار با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم گلباران نمادین بر پای تمثال مبارک حضرت امام(ره) انجام شد و حاضرین از هنرنمایی گروه سرود سردار آسمانی پایگاه مقاومت بسیج کربلا و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خوانسار استفاده نمودند.

حبیب الهی یگانه در این مراسم گفت:در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران دو عنصر نیاز است: اول عنصر فکری که همان ایدئولوژی و مکتبی است که انقلاب بر پایه آن استوار می گردد و دوم دو عامل انسانی مردم و رهبری و آن هم رهبری الهی.

وی افزود: هرگاه این عناصر در کنار هم قرار بگیرند و جهت گیری یکسان داشته باشند، انقلاب شکل می گیرد و هر اندازه که قدرت این ارکان بیشتر باشد، سرعت شکل گیری و پیروزی انقلاب بیشتر خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خاطر نشان کرد: صاحبان اصلی نظام و انقلاب به سه دلیل مردم هستند: اول اینکه اسلام بیشترین حق را در اداره نظام های اجتماعی به مردم می دهد و هر دستگاه حاکم را یک دستگاه خدمتگزار برای مردم می داند. دوم چون مردم تشکیل دهندگان و به وجود آورندگان این نظام بودند، این نظام مبتنی بر یک انقلاب بوده و هست. انقلابی که مردم آن را به وجود آوردند و سومین دلیل اینکه چون دخالت و نظارت مردم بیشترین تضمین را برای حفظ این نظام از انحرام می کند./ انتهای خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار