مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر:

هفته عقیدتی فرصتی برای تبیین ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است

زابل-یزدان نیا گفت:وظیفه اصلی سپاه پاسداران به عنوان یکی از نیرو‌های مسلح کشور، صیانت از انقلاب اسلامی است و به همین دلیل مسائل اعتقادی و معارف اسلامی اولویت تمام برنامه‌های این نهاد انقلابی قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۸۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری(ره) مراسمی در مزار شهدای شهرستان زابل  با حضور پاسداران، بسیجیان، فرهنگیان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع)  در این مراسم ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی،  این هفته را فرصتی برای تبیین ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی دانست.

حجت الاسلام محمد یزدان نیا افزود: وظیفه اصلی سپاه پاسداران به عنوان یکی از نیرو‌های مسلح کشور، صیانت از انقلاب اسلامی است و به همین دلیل مسائل اعتقادی و معارف اسلامی اولویت تمام برنامه‌های این نهاد انقلابی قرار دارد.
 
وی ادامه داد: شهید مطهری (ره)  الگوی صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بود و امروز آثار این شهید والامقام به عنوان الگوی راهبردی در مجموعه سپاه پاسداران قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: رسالت مهمی در راستای تعلیم و تربیت که همان رسالت انبیاء و اولیاء الهی است بر دوش کارکنان عقیدتی _سیاسی سپاه قرار دارد، موفقیت در انجام این مسئولیت در گرو تقویت و ارتباط با خداست، یکی از رموز موفقیت شهید مطهری (ره) همین ارتباط الهی بود.

گفتنی اس در پایان برنامه از مربیان زحمت کش و دست اندر کاران، عقیدتی _سیاسی تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار