نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

باید روزنه های فساد و نفوذ در همه ارکان کشور قطع شود

آیت اله دری نجف آبادی گفت: تجلیل از شهید بهشتی تجلیل از مکتب اصیل انقلاب اسلامی و موازین اسلام است چراکه مکتب شهید بهشتی اسلام را بی نیاز از شرق و غرب می دانست.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۱۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در ویژه‌برنامه استانی گرامیداشت هفته قوه قضائیه در اراک گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی بسیار ارزشمند برای بازخوانی و بازبینی عملکرد گذشته و شناسایی نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی برای انجام کارهای بزرگ است.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: حادثه عظیم هفتم تیرماه که خود انقلابی سوم است موجب شد جریانات منافق و لیبرال رسوا و خلع سلاح شوند و از گردونه انقلاب اسلامی خارج شوند و باعث شد اسلام علوی و اسلام عدالت به جای اسلام غرب زده حاکم شود و از این جهت حادثه بسیار بزرگی است.

امام جمعه اراک افزود: تجلیل از شهید بهشتی تجلیل از مکتب اصیل انقلاب اسلامی و موازین اسلام است چراکه مکتب شهید بهشتی اسلام را بی نیاز از شرق و غرب می دانست.

وی ادامه داد: امروز مکتب غنی شهید بهشتی به ما درس می دهد که اسلام و انقلاب اسلامی مکتبی بی نیاز از هر قدرتی است و قانون اساسی که یادگار شهید بهشتی است کامل ترین سند برای پیشرفت و عزت ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قانون اساسی ریل گذاری کاملی در همه زمینه ها برای پیشرفت ملت و جامعه اسلامی داشته و در همه زمینه ها موجبات پیشرفت و سربلندی ملت را فراهم کرده است.

دری نجف آبادی افزود: رئیس جمهور اختیارات بسیار وسیع و گسترده ای دارد که اگر به درستی از آنها به کارگیری شود قطعا آثار و برکات زیادی خواهد داشت و رئیس جمهور منتخب که برآمده از حماسه باشکوه ملت در ۲۸ خرداد است باید با استفاده از اختیارات وسیع پیشرفت و عزت ملت را در همه عرصه ها رقم بزند.

امام جمعه اراک بیان کرد: فرهنگ جوهره حیات انقلاب اسلامی است و رئیس جمهور علاوه بر توجه به مسئله اقتصاد باید به فرهنگ و معنویت انقلاب اسلامی بپردازد چراکه مکتب غنی و فرهنگ انقلاب اسلامی که شهید بهشتی ها و سلیمانی ها را تربیت کرده در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی اظهار کرد: مکتب انقلاب اسلامی مکتبی انسان ساز است و اگر فرهنگ کشور اصلاح شود قطعا اقتصاد کشور اصلاح خواهد شد و اگر هویت دینی و معنوی اسلام در کشور احیاء شود قطعا مشکلات بهتر حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: رئیس جمهور پرچم دار هویت دینی، انقلابی و معنوی جامعه است و لذا باید در این راستا تلاش های بیشتری شود و گام های بلندی برداشته شود.

دری نجف آبادی افزود: خوب تشخیص دادن ، خوب عمل کردن و پیشگیری در همه ابعاد باید اولویت دستگاه قضائی باشد و دستگاه قضائی باید در این راستا نقش آفرینی کند و همه توان پای کار بیاید.

امام جمعه اراک گفت: نیاز است روزنه های فساد و نفوذ در همه ارکان کشور قطع شود و این یک ضرورت مهم است و باید با کمک دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی سرشبکه های نفوذ و فساد پیگیری شود.

وی ادامه داد: صحنه خدمت در همه عرصه ها باید به خوبی شناسایی شود و سلیمانی گونه باید در این راستا حرکت کرد تا در گام دوم انقلاب بتوانیم بهتر در راستای پیشرفت و عزت کشور گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: فرهنگ صلح و سازش که برگرفته از مکتب غنی اسلام است باید در جامعه تقویت شود و این نیازمند کارهای فرهنگی و زیرساختی است که همه دستگاه های متولی باید به آن توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت نیروی شایسته و تراز انقلاب اسلامی در همه عرصه های مدیریتی کشور یک ضرورت است و از نوجوانی باید نخبه پروری شود و با برنامه ریزی صحیح در این راستا حرکت کرد چراکه آینده نظام اسلامی در گرو تربیت نیروهای شایسته و کارآمد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار