پیام تسلیت سپاه شهرستان کوهبنان در پی درگذشت مادر شهید معزز حسین قاسمی

مادران مومن شهدا نزد همگان عزیزترین هستند چرا که فرزندان خود را در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع از میهن فدا کردند.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۸۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان در پی درگذشت مادر شهید معزز حسین قاسمی و مادر جانباز گرامی علی قاسمی 

 

                "انا لله و انا الیه راجعون‌"

 

 

مادران مومن شهدا نزد همگان عزیزترین هستند چرا که فرزندان خود را در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع از میهن فدا کردند.

 

حقیقا مادران شهدا اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌های والای این مرز و بوم آن‌ها را تقدیم ایران اسلامی کردند.

 

بر خود واجب و لازم می‌دانیم تا درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مادر ارجمند و والامقام  شهید حسین قاسمی را به ساحت مقدس حضرت بقیه اللّه العظم (ارواحنا فدا)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)،خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور شهرستان کوهبنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر ایشان ادای احترام می‌نمایم و امیدوارم به فضل الهی این بانوی بزرگوار و مومن با حضرت زهرا (س) محشور باشد.

 

⚫️فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار