خبرهای داغ:
همزمان با هقته مبارک بسیج برگزارشد؛

آغاز به کار هیات اندیشه ورز مدیریت ورزش خواهران

همزمان با هفته مبارک بسیج، هیات اندیشه ورز مدیریت ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه قمربنی هاشم علیه السلام آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۱۸۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین جلسه هیات اندیشه ورزش مدیریت ورزش خواهران با حضور دبیر هیات اندیشه ورز اقشار، مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه، اعضاء فعال ورزشی و مسئولین مدیریت ورزش خواهران در سالن جلسات اقشار سپاه استان برگزار شد.

در جلسه هیات اندیشه ورز مدیریت ورزش خواهران، مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام با تبریک هفته مبارک بسیج به حضار خیر مقدم گفت و به تبیین اهداف تشکیل هیات اندیشه ورز مدیریت ورزش خواهران و مهمترین وظایف اعضاء پرداخت.

سرهنگ اله وردی مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام مهمترین هدف تشکیل این هیات را گسترش و ترویج فرهنگ بسیجی در میان ورزشکاران، قهرمانان ورزشی، جوانان و کارکنان و جامعه ورزشی استان بیان کرد و افزود: پیشگیری از نفوذ دشمنان و افکار استکباری در میان این اقشار از دیگر اهداف تشکیل این هیات است.

وی تولید فکر، ایده، راهبرد و سازوکارهای متناسب برای تحول و استحکام درونی بسیج ورزشکاران و همفکری در راستای اعتلا و اثربخشی بیرونی آن،هم اندیشی برای توسعه و ترویج گفتمان ولایت، فرهنگ و تفکر بسیجی و جریان سازی فکری در جامعه ورزشی استان، آسیب شناسی و احصاء مسائل اولویت دار بسیج و تهیه و ارائه طرح ها و راهکارهای حل مسئله را از اساسی ترین وظایف هیات اندیشه ورز بسیج ورزشکاران عنوان کرد.

دبیر هیات اندیشه ورز اقشار و سایر اعضاء هیات اندیشه ورز مدیریت ورزش خواهران نیز به فلسفه وجودی تشکیل این هیات و اهداف آن پرداختند و راهکارهای عملی توسعه ورزش در بین بسیجیان خواهر را از مهم ترین رکن تشکیل هیات اندیشه ورز مدیریت ورزش خواهران عنوان کردند و نظرات خود را برای اجرای مطلوب برنامه ها بیان کردند و به انتظارات و مشکلات در بدنه ورزش اشاره شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار