خبرهای داغ:

توزیع 2400 بسته معیشتی در بین نیازمندان خوی

فرمانده سپاه خوی از توزیع 2400 بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۸۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

 به  گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار محمدباقر علایی امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان از توزیع 2400 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این بسته های معیشتی شامل 6 قلم کالای اساسی و تغذیه ای است.

وی ادامه داد: به مناسبت ایام فاطمیه؛ سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت به همت سپاه شهداء آذربایجان غربی، این بسته های معیشتی که شامل 6 قلم مواد غذایی از جمله برنج، روغن، مرغ و ماکارونی  است در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ارزش ریالی این بسته های معیشتی را 12 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این بسته های معیشتی  توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی در بین نیازمندان و خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم درآئین توزیع این بسته های معیشتی، دستگیری از نیازمندان را یک سنت حسنه و پسندیده در اسلام دانست و گفت: ملت ایران در ایام سخت کرونایی با لبیک  به دعوت رهبر معظم انقلاب با کمک های مومنانه و همراهی خود جلوه های زیبایی از انسان دوستی و کمک به نیازمندان را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار