فرمانده سپاه کنارک:

خنثی‌سازی تبلیغات دشمنان علیه دین اسلام تنها با جهاد تبیین و روشنگری خنثی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در بین نمازگزاران اهل سنت کنارک گفت: خنثی سازی تبلیغات دشمن با جهاد تبیین از موضوعات مهم و امری ضروری است.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۳۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کنارک،  سرهنگ پاسدار غلامرضا سرکاش فرمانده سپاه کنارک در میان نمازگزاران  مسجد جامع اهل سنت کنارک اظهار داشت: توهین به دین اسلام و پیامبر مکرم(ص) در اغتشاشات اخیر نشان داد که دشمن به دنبال بی‌خاصیت کردن موضوعات مرتبط با دین اسلام است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن برای مخالفت با دین و نیز مردم ایران است و هدفی جز این ندارند،افزود: موضوعاتی نظیر حجاب فقط بهانه‌ای برای این دشمنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک، عنوان کرد: با توجه به شرایط اخیر و نیز اغتشاشات، در طول هفته بسیج سال‌جاری برنامه‌های ویژه و خاصی را به منظور ارتقای سطح بصیرتی در میان مردم تدارک دیده‌ایم.

وی ادامه داد: تبلیغات دشمنان علیه دین اسلام تنها با تبیین و روشنگری خنثی می‌شود و این امر نشان دهنده جایگاه ویژه حضور در میان و ارتباط دوسویه است.

سرکاش بیان داشت: اجرای اینچنین برنامه‌های بصیرتی و نشست‌های تخصصی به منظور افزایش آگاهی بصیرت ،وحدت و همدلی در میان مردم تاثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار