همزمان با هفته ملی جمعیت صورت گرفت؛

افتتاح مرکز درمان ناباروری سطح 2 در گناباد/در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از افتتاح مرکز درمان ناباروری سطح 2 در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده با هدف غربالگری، شناسایی و تکمیل حلقه درمان زوج‌های نابارور در هفته ملی جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۰۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در مراسم افتتاح این طرح که امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از معاونین و مدیران دانشگاه و بیمارستان علامه بهلول حضور داشتند، اظهارکرد: در این مرکز ضمن ارزیابی زوج، تشخیص علت ناباروری با هیسترسکوپی، لاپاراسکوپی و I.U.I انجام خواهد شد.

دکتر رضا احمدی با بیان اینکه این مرکز در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری سطح 2 با هزینه 22 میلیارد ریال در فضایی به مساحت 100 مترمربع در بیمارستان علامه بهلول گنابادی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات این مرکز با حضور متخصصین زنان و ارولوژی، ماما و کارشناس آزمایشگاه به زوجین ناباروری شهرستان‌های گناباد و بجستان ارائه خواهد شد، تصریح کرد: این مرکز با دارابودن بخش های سالن انتظار، پذیرش، اتاق مخصوص زوجین و اتاق متخصص زنان و زایمان، متخصص ارولوژی و متخصص طب سنتی ایرانی و تجهیزاتی مثل سیستم لاپاروسکوپی، سونوگرافی پرتابل، اتوکلاو، آنالیز اسپرم، سونوگرافی کالر داپلر، سانتریفیوژ رومیزی سیتولوژیک و... به زوجین نابارور ارائه خدمات می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار