بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:
کد خبر: ۹۵۵۵۶۸۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

بسیج به معنای حضور شجاعانه، فداکارانه و مخلصانه انسان‌های پیش‌گام در تمامی عرصه‌های موردنیاز نظام اسلامی و کشور است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بسیج نهادی است که در آذر سال 1358 به ابتکار و دوراندیشی عالمانه رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) تاسیس شد و به لحاظ ماموریت هایی که برای آن تعریف شده است، در تمامی صحنه های سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی انقلاب حضور دارد و بسیاری از گره ها و مشکلات را به دست توانای خود می گشاید.

بسیج، حضور داوطلبانه، مؤمنانه، سازمان‌یافته و گسترده مردم در هر جایی است که ضرورت و تکلیف اقتضا کند. باید توجه کرد که در منطق امامین انقلاب، بسیج به قشر یا قلمرو خاصی منحصر نمی‌شود؛ بلکه همه عرصه‌های زندگی اجتماعی را در برمی‌گیرد و در هیچ یک از دوران تاریخی بشر، چنین نیرویی با چنین وسعت و توان، آن هم منبعث از آرمان‌های دینی و عقیدتی برای دفاع از یک سرزمین، متشکل و منسجم نشده است؛ تنها و تنها در طول حیات انقلاب اسلامی بوده که این نیروی عظیم با رسالتی عظیم‌تر پا به عرصه ظهور نهاده و در تمام جوانب از جمله بازدارندگی و مقابله با تهدیدات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وارد شده و به بهترین نحو رسالت خود را به انجام رسانده است.

جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیدایش، تهدیدات مختلفی را پشت سر گذاشته است و بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع مردمی در عرصه‌های مختلف به‌صورت اثرگذار، برهم‌زننده معادلات دشمنان نظام بوده و با ارائه چهره‌ای کارآمد از نظام اسلامی، در پاسخ به نیازهای اولیه مناطق محروم، مقابله با فقر و محرومیت، جلب مشارکت مردمی، بهبود رضایت اجتماعی، تقویت سرمایه اجتماعی و تولید قدرت و امنیت نرم در سطح ملی، امنیت همه‌جانبه فراگیر را به ارمغان آورده است.

در میان اقشار مختلف بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان، سازمانی پویا، فراگیر، شبکه‌ای و آماده برای انجام مأموریت‌های حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی در نظام اداری کشور و پاسخگوی خلأها و نیازهای پیش‌روی نظام می‌باشد و این قشر از بسیج بسیار حائز اهمیت تلقی خواهد شد چرا که رسالت او کمک به ادارات در حل مشکلات مردم، جلوگیری از فساد در اداره و آموزش کارمند تراز انقلاب است.

ما کارمندان بسیجی باتکیه‌بر تخصص و توان اداری، فنی و عملیاتی، به لطف و عنایت خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، ادامه‌دهنده راه شهدا به‌خصوص شهدای بسیجی کارمند در خدمت‌رسانی به مردم شریف کشور و ارتقای نظام اداری سالم و کارآمد خواهیم بود تا ان‌شاءالله پرچم مقدس این نظام و کشور به دست صاحب اصلی حضرت ولی‌عصر (عج) برسد.

سایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مستدام باد

حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار