مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

  ۵۵ بقعه متبرکه استان قزوین مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی هستند

 

۵۵ بقعه متبرکه استان قزوین مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی هستند
حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: تعداد بقاع مجری طرح آرامش بهاری ۵۵ بقعه در سطح است و آیین تحویل سال نو که یکی از ویژه برنامه های این طرح می باشد در ۲۵ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۹۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

قزوین_ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان قزوین، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح استان در گفتگو با بسیج بیان کرد: طرح آرامش بهاری با هدف ترویج معارف اسلامی در قالب برنامه‌های جذاب به ویژه برای کودکان و نوجوانان، ترویج و تبلیغ مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی و ارائه راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و مطرح کردن بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی و گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای ترویج و تبلیغ مفاهیم فرهنگی و دینی و مذهبی، گفت: احیای بقاع متبرکه به ویژه در ایام تعطیل سال برای نشر فرهنگ دینی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

۵۵ بقعه متبرکه استان قزوین مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی هستند  

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: تعداد بقاع مجری طرح آرامش بهاری ۵۵ بقعه در سطح است و آیین تحویل سال نو که یکی از ویژه برنامه های این طرح می باشد در ۲۵ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد.

برپایی ۱۳ خیمه معرفت با حضور ۴۷ مبلغ بومی و غیربومی در سطح استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه با بیان اینکه خیمه معرفت در ۱۳ بقعه استان برپاست عنوان کرد: در خیمه‌های معرفت باید از روحانیون و مبلغان آموزش دیده و آگاه استفاده شود و در همین راستا ۴۷ مبلغ بومی و غیربومی در طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی حضور دارند که ۲۶ مبلغ از قم و ۲۱ مبلغ نیز از استان قزوین می باشند.

وی با بیان اینکه در خیمه‌های معرفت مشاوره مهارت‌های فردی، ازدواج، تحکیم خانواده و تربیت فرزند از اولویت‌های ما است، گفت: با استفاده از تکنیک‌های نوین تبلیغی تلاش شده که مردم با مهارت‌های لازم برای زندگی صحیح آشنا شوند.

برگزاری روزانه ۱۳ کرسی جزخوانی و تفسیر قرآن کریم در ۱۳ بقعه استان قزوین 

مجیدی در ادامه با اشاره به برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی یادآور شد: در ۱۳ بقعه متبرکه مراسم جزخوانی و روزانه در ۱۳ بقعه برنامه تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

۱۰ بقعه متبرکه استان ظرفیت اسکان مسافران نوروزی را دارند 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان اضافه کرد: همچنین ۱۰ بقعه در سطح استان، ظرفیت اسکان مسافرین نوروزی را دارند که جمعا ۴۰ اتاق و سوئیت در اختیار زائرین طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی است که با هزینه های بسیار پایین و بعضاً رایگان در اختیار مسافرین تعطیلات قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار