مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی عید سعید فطر را به رهبر معظم انقلاب و مردم مومن و روز دار ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۱۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت
بسم الله الرحمن الرحیم


ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای خودسازی و تزکیه نفس بود و مسلمانان با شب زنده داری، انس با قرآن و دعا به پالایش روح خویش پرداختند و عید سعید فطر، عید پاداش یک ماه بندگی در درگاه پروردگار است، عیدی که تجلی وحدت و همدلی مسلمانان است.

عید فطر، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام به ویژه شهدای اخیر راه آزادی قدس است و باید در این روز مسلمانان وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان دهند.

از خداوند متعال می‌خواهم که در سایه عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و به برکت این عید سعید شاهد عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی باشیم؛ لذا این عید بزرگ را خدمت رهبر معظم انقلاب، مسلمانان جهان، مردم شریف ایران اسلامی و مردم مومن استان البرز به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم خداوند متعال توفیق شکرگزاری در این روز بزرگ را به همه ما عنایت فرماید.

محمد نعیمی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار