بیانیه دانش آموزان مدارس امام حسین علیه السلام در پی شهادت رییس جمهور و تیم همراهشان

دانش آموزان مدارس امام حسین علیه السلام در پی شهادت رییس جمهور و تیم همراهشان بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۷۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در متن بیانیه دانش آموزان مدارس امام حسین علیه السلام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

در میان مومنان مردانی هستند که بر عهدی که با خدا بستند، صادقانه ایستاده اند، بعضی پیمان خودرا به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندارند.

«احزاب ۲۳»

پرواز سبک بال هایی دیگر از خادمان مخلص ملت نشان داد که هنوز هستند مجاهدان بی منت و خادمان محرومان که به دور از مطامع دنیایی ادامه دهنده حاج قاسم ها هستند.

امروز ما و به تعبیر حاج قاسم ملت امام حسین( علیه السلام)، با تاسی از رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) و مکتب شهدای سفر کرده راسخ تر از همیشه به مسیر تعالی و رشد خود ادامه داده و در راه اعتلای ایرانی اسلامی به پیش می‌رویم.

شهادت این بزرگ مردان تاریخ و تجلی آیات الهی منجر به تبلور مکتبی شد که ریشه اش در اسلام و عاشورا، اهل بیت علیهم السلام و دفاع مقدس است و اگر امروز ملت عزیز ایران نسبت به ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس سست نشده و در برابر متجاوز و معاند با تمام توان، مقتدرانه می‌ایستد به برکت وجود گوهر عظیم ولایت و مکتب شهداست.

ما دانش آموزان مدارس امام حسین علیه السلام شهادت رئیس جمهور معزز و مغتم و هیئت همراهشان را که در روز ولادت امام رئوف، در راه خدمت به آغوش ولی نعمتشان رهسپار شدند، به محضر امام زمان ارواحنا له الفداه و رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای و خانواده های محترم این شهیدان والا مقام و ملت غیور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و اعلام می‌داریم که راه این شهیدان که سراسر زندگی‌شان اخلاص و فداکاری و ولایت پذیری هست ادامه خواهد داشت و هرگز نخواهیم گذاشت این نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید در راه قرآن و اسلام بوده و در مسیر رسیدن به قله بهترین هارا تقدیم کرده، کوچک ترین لطمه ای بخورد.

والسلام و علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار