پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت روز خبرنگار

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان طی پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۷۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان  به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

 

 متن پیام بشرح ذیل است : 

 

بسم الله الرحمن الرحیم نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسطُرُونَ

 

 

با احترام، تسلیت وتعزیت ایام اسارت آل الله،هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی (ره) در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است و یادآور شجاعت و از جان گذشتگی خبرنگاری است که توسط عوامل منحوس و متعصب تکفیری به شهادت رسید .

 

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند،خبرنگارانی که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. 

 

وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

 

امید است خبرنگاران و صاحبان رسانه و قلم با الگوگیری و تاسی از رسانه تاثیرگذار عاشورا حضرت زینب (س) رسالت خطیر شان را در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به نحو احسن و اکمل به منصه ظهور برسانند.

 

اینجانب ۱۷ مرداد؛ سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روزخبرنگار بر همه مجاهدان عرصه جهاد تبیین گرامی‌باد و زحمات وتلاش با ارزش همه شما اصحاب رسانه و خبرنگاران گیلان خصوصا خبرنگاران بسیجی در پوشش و انعکاس اخبار سپاه و بسیج را ارج نهاده و دوام توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال را خواستارم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار